این ترجمه مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

زمانی که اینترنت بیش از ۲۵ سال قبل ظهور پیدا کرد، وب‌سایت‌های اولیه بیشتر شبیه به سرزمینی جادویی از کازینوها و موجودات افسانه‌ای بودند.

با تلألویی از متن‌های متحرک، نورهای تابان و بارقه‌هایی درخشان. هر زمان که کاربر با سرعت کند ۱۴ کیلوبیت بر ثانیه از طریق مودم به دنیای جدید اینترنت متصل می‌شد مانند این بود که به منطقه نورهای قرمز وارد شده است. شرکت‌ها متوجه نبودند که یک طراحی وب کارآمد چه دارایی تجاری بزرگی است. در عوض آنها برای به رسمیت شناخته شدن علائم تجاری خود ساختارهای سایتشان را در جهت بزرگنمایی صفحات درباره ما سازماندهی می‌کردند.
طی ۲۵ سال گذشته اینترنت به طور قابل ملاحظه‌ای دچار تغییر شده است، و رفتار کاربران حتی بیشتر از آن تغییر نموده است. امروزه وب‌سایت‌ها شیوه‌ی برقراری ارتباط، نحوه‌ی خرید، و نحوه‌ی تصمیم‌گیری‌های آنلاین و رو در رو در دنیای واقعی را نمایش می‌دهند. عمر وب‌سایت‌های با صفحات درباره ما باشکوه به سر آمده و با سایت‌های تجاری ایمن و قابل حمل که به عنوان ابزارهای قدرتمند نسل پیشرو برای هر کسی با کالا یا خدمت یا منبع دانشی برای فروش جایگزین شده است.

When the internet emerged more than 25 years ago, the first websites were akin to a magical land of unicorns and casinos, resplendent with scrolling marquee text, flashing lights and bright sparkles. It felt like a visit to the Red Light district every time a user connected to the brave new Internet World via modem at the blistering speed of 14k. Companies didn’t realize what a great business asset an effective web design could be. Instead they structured their sites to serve as giant “About Us” pages as a way to invite recognition for their traditional brands.
In the last 25 years the internet has changed substantially, and consumer behavior has changed even more. Websites now dominates the way we communicate, the way we shop, and the way we make decisions both online and also in the face-to-face world. The glorified About Us websites are gone, replaced by mobile and secure business sites that serve as powerful lead generation tools for anyone with a business-to-business or business-to-consumer product or service or information resource to sell.

شاید این مقاله هم به دردتان بخورد  داده کاوی گذشته حال و آینده بررسی جریان‌های داده‌ای

این ترجمه مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

درباره احسان رضایی

سفارش ترجمه آنلاین خدمات ترجمه مقاله isi به صورت فوری کاهش هزینه و زمان در سفارش ترجمه آنلاین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *