دانلود مقاله isi

این ترجمه مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سیستمهای CRM اجتماعی به شدت در دنیای دیجیتال به سرعت در حال تغییر فعلی قدرت رقابتی دارند. آنها به کسب و کارها برای یافتن، ارتباط یافتن و در تماس ماندن با تعداد زیادی از مشتریان و گرداوری اطلاعات درباره آنها کمک می کنند.

چکیده. شبکه های اجتماعی به شکلی فزاینده نه تنها در زندگی شخصی بلکه همچنین در کسب و کار در حال گسترش هستند. آنها به طور خاص در ایجاد تماس پیوسته با مشتریان، تامین¬کنندگان و شرکای شغلی موثر هستند. هدف این مقاله ارائه مدیریت رابطه با مشتری (CRM) اجتماعی به عنوان ابزاری جدید برای اشتراک گذاری ایده های کسب و کار و اطلاعات مرتبطی است که از ایجاد و ارائه محصولات و خدمات شخصیسازی شده و اختصاصی پشتیبانی می کنند.

۱   مقدمه
ما در دورانی زندگی می کنیم که برای هر فعالیتی – کار، آموزش، سرگرمی، ارتباطات و غیره – افراد به شکلی فزاینده به اینترنت و شبکه های اجتماعی رو می آورند. برای سازمانهای کسب و کار، شبکه جهانی یک منبع عمده مشورتی در زمان گشتن به دنبال شرکا و مشتریان مناسب است، و برای مشتریان منبعی عمده در زمان گشتن به دنبال مناسبترین کالاها و خدمات است. شبکه های اجتماعی به تدریج در حال تغییر شکل دادن سازمانهای کسب و کاری هستند که اکنون در بازار اجتماعی برای جلب توجه مشتریان اجتماعی رقابت می کنند.

شاید این مقاله هم به دردتان بخورد  مقایسه مدل CRM: مبنایی برای ایجاد معماری سازمانی برای CRM اجتماعی

یک بازار اجتماعی وقتی ایجاد می شود که سازمانها از شبکه های اجتماعی و تکنولوژیهای معمول (وب ۲٫۰) برای هماهنگی و برقراری ارتباط با مشتریان، شرکا، و دیگر ذینفعان برای ایجاد جوامعی حول محصولات، خدمات و برندها استفاده نمایند. بازارهای اجتماعی و استراتژیهای جهتدهنده آنها توسط سازمانها به منظور اعتمادسازی در مشتریان و شرکا توسعه داده شده اند. کاربران شبکه، از طریق مشارکتشان، می توانند اطلاعات را به اشتراک بگذارند، از اظهارنظرها مطلع شوند و دانش کسب و ارزشمندی را ایجاد نمایند. گفتمانهایی که یک فرایند تحقیقاتی را پیاده¬سازی می کنند درون بازار اجتماعی اجرا می شوند. سازمانهای کسب و کار از رسانه¬های اجتماعی برای تجمیع کاربران وفادار، شناسایی فاکتورهای کلیدی و برنامه های هدفگذاری شده برای کمپینهای بازاریابی و مشارکت درون جامعه کاربران استفاده می کنند، که بدین طریق امکان تمایل آنها در قبال محصولات و خدمات به طور مفصل قابل رصد می شود [۹].

مشتریان اجتماعی [۲] انتظار دارند که شرکتها به دغدغه ها و مشکلاتشان توجه نمایند و از کانالهای شبکه های اجتماعی برای مشارکت فعالانه در مباحثات شفاف با آنها استفاده می نمایند. این مشتریان، علاوه بر بهای محصول، از فرایند ارتباط وب ۲٫۰ با افرادی که به آنها اعتماد دارند رضایتمندی کسب می کنند.

Features of Social Customer Relationship Management Systems

Abstract. Social networks are increasingly more intensively widespread not only in personal life but also in business. They are particularly effective in establishing continuous contact with customers, suppliers and business partners. The purpose of the paper is to present Social Customer Relationship Management – CRM – as a new tool for sharing business ideas and relevant information that supports the creation and delivery of personalized and customized products and services.

شاید این مقاله هم به دردتان بخورد  مقایسه مدل CRM: مبنایی برای ایجاد معماری سازمانی برای CRM اجتماعی

این ترجمه مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

درباره احسان رضایی

سفارش ترجمه آنلاین خدمات ترجمه مقاله isi به صورت فوری کاهش هزینه و زمان در سفارش ترجمه آنلاین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *